Strikke update - my (green) luuurve

This post was: 
Fotografi den 10-10-11 kl. 08.59 #2

Som sagt kunne jeg jo ikke:
lade værre med at købe garn. det var jo oplagt, og stod i fine kasser i alverdens farver. Og det her er det perfekte grønne, som jeg har savlet over til efteråret. 
en dyb, klar flaskegrøn. den er lidt mørkere i virkeligheden med ikke meget. Jeg er bare så glad for den!! det tog mig weekenden at lave tørklædet. Jeg har også købt en klar rød farve, som jeg glæder mig til at komme igang med!
ha' en god mandag - hilsen mormor!

Translation:
i did some knitting, in the perfect bottle green color. I love love love the color. I just couldn't leave the yarn at the store. i also bought some red, and i can't wait to start on the next one haha!

7 comments:

  1. Ej, hvor er det lækkert, elsker farven. Jeg vil os haaaa' et! :-D

    ReplyDelete
  2. Mormor eller ej, det er fandeme et flot tørklæde! Det kunne du godt tjene lidt penge på ;-)

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete
  3. Den ser super lækker ud :D

    Og der er altså ikke noget i vejen med at strikke, det gør jeg selv fordi det er så dejligt afslappende :)

    ReplyDelete
  4. Hold da op - det er virkelig godt lavet :-)
    Skøn farve !

    ReplyDelete
  5. Fed blog du har, det kunne være nice hvis du gad kigge forbi min også! :)

    http://freakinheels.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Wow great job!! It looks great. I wish I could knit!

    ReplyDelete
  7. Hold da op! Farven er lækker.

    Er blevet en fast læser hos dig.:-)

    ReplyDelete