TIP: yndlingsnederdel til 48 kr (inkl fragt)

This post was: 
Photobucket
Hver gang jeg har vist et outfit med denne nederdel, har jeg fået komplimenter af jer
så jeg syntes det var på tide at give tippet videre. Og jeg har selv ledt efter noget lign. bare i grøn, til efteråret! Nu har jeg så fundet, og så endda kun til 48 kr. inkl fragt (!!!!!!!)
Find dem her!(link)

den findes i 5 farver lige nu!
så det er om at købe dem, inden de er udsolgt! :) Det skal lige siges, at jeg selv har lagt nederdelen op, så dem der er højere end mig, (dvs alle) kan sagtens købe den, hvor den stadig er lang nok! Og som et ekstra bonus, har jeg også fundet den i lilla og mange andre fine farver, som ikke er så "basis" som sort pudder, grøn, hvid osv. det koster dog ca. 2 kr mere.. køb dem i andre farver her(link) til 50 inkl. fragt (ergo at man stadig ikke skal bekymre sig om tolden)

Translation:
so this is my have skirt, and every time i show an outfit with it, i get compliments from my readers! so when i found it in green (and 4 other colors) for just 8 US dollars, i had to share it!
find the base colors here(link)
find "other colors" (9 US dollars) here(link)

5 comments:

  1. Hvor er det en alt for sød nederdel, og jeg må sige at din blog, den er virkelig også fin!!

    Keep up the good work :-)
    Jeg er nu fast læser !

    ReplyDelete
  2. thank you very much! It is the swedish model Frida Gustavsson :)

    ReplyDelete
  3. Din nederdel er super fin! (:
    er nu fast læser

    ReplyDelete
  4. Omg, I am SO ordering that skirt!!

    ReplyDelete
  5. hey nanna! nederdelen er med elastik i livet ikke? og hvordan har du lagt den op? tænker om man ikke "bare" kan klippe noget af det nederste af? er nemlig selv kun 1.60 ca

    //Sine

    ReplyDelete