Verdens længste catwalk, billede+videospam

This post was: 
Photobucket Photobucket

Jeg var jo som sagt til verdens længste catwalk 
med Joanna i fredags. Og nu tænker i sikkert (fordi det gjorde jeg) jamen er det ikke den som var i Købehavn... nej den i Kolding Storcenter var faktisk længere, hele 16 m længere. uha! Men der var ikke lige så mange modeller "kun" 100. De blev alle stylet og fik makeup på. Men mange af modellerne var nu altså "bare" normale piger, og jeg havde ondt af dem med syge hele, at de skulle gå 1,6 km.. auch!

Om eventet
jo mange af billederne her, viser piger i fjer og det vildeste gejl, men det var altså mine favoritter haha(det der med normal er ikke lige mig...) men der var også rigtig mange i "normalt" tøj, og nogen af dem var man fiktisk i tvivl om modeller, da de jo "bare" gik på røde klistermærker hæh.
men jeg syntes det var sjovt at se alligevel! Joanna og jeg hyggede os i hvert fald, fik shoppet, eller rettere,  jeg købte 1 ting. 
men jeg håber i kunne fornemme hvad det var i videoen! 

Var der andre som var der i fredags?? :)

Translation.
on friday i attended the worlds longest catwalk. or so they said it was... it was 1,6 km long, so i felt bad for the younger girls walking in crazy heels! it was fun to see all though the "catwalk" was just a red sticker on the ground haha! but we had fun, and did a little shopping!

1 comment:

  1. Cool posts on ur blog!!! in love <3

    xoxo from singapore
    issatchieu.blogspot.com

    ReplyDelete