Versace for H&M preview

This post was: 
Jeg skal i hvert fald helt sikkert have sparet sammen til
den pels vest til højre, og i midten af skitsen. Jeg ved prisen for lædervesten er omkring 800 et eller andet, så pelsvesten, kan næppe være dyere... og med mit nye "motto" in mind, så vil jeg hellere undvære at købe alt for meget indtil november ;)


i kan se resten af billederne ved at klikke HER(link)
vil i have noget af det? kan i li' den der retro 80'er Versace som de har ladet sig inspirere af?


Translation:
I def. have to save up for that fur vest, by Versace for H&M. these pictures has been released, and i hope the vest is quality for fewer money... do you like what you see so far? do you like the 80'ies versace, that the collection is inspired by?
see the rest of the pictures here..(link)




1 comment:

  1. Jeg er helt vild med det hele, glæder mig så meget til det kommer! :-)

    Camilla, Scent of Fashion

    ReplyDelete