YES! Og tillykke lille Nanna mus!

This post was: 
Hej alle sammen!
Så var det d. 20 oktober hvilket vil sige at dels er det stadig ferie og dels var det Nannas fødseldag, kæmpe stort tillykke din dejlige unge! Glæder mig til at se dig snart og håber du har haft en rigtig god dag og er blevet fejret med manér :)!
Noget andet er at jeg igen igår var et smut i Århus(Aarhus) for at hente min gallakjole. Den er simpelthen så fin, syntes jeg. Jeg har taget et lille snigbillede af den så I lige kan skimte farven og lidt glimmer, men så heller ikke mere, så er det en overraskelse til senere(?). 
Idag står den på arbejde fra om morgenstunden og derefter træning og så to afleveringer som SKAL laves, det er hvert fald det jeg har sat mig for!
Håber I får en rigtig god dag og nyder ferien. 


- Emma
p.s.: "kom til" at købe et par jeans og nogle øreringe som jeg også lige tog et billede af. 

No comments:

Post a Comment