Nelly sale - perfektion (inkl. priserne)

This post was: 

Sko 190 her // kjole 330 her // halskæde 65 her

Jeg syntes jo de dersens sko er perfektion
og så finder man selvfølgelig også lige kjolen, som er perfekt! især til lille mig, hvor det vil fremhæve mine (korte) ben, og halskæden! nam nam alt plastik og gennemsigtigt lige for tiden hæhæ! jeg ville godt nok ikke sætte skoene med kjolen, men nærmere til et par bukser, til både hverdag og fest! 

Sidst jeg savlede over noget
var det jo de der krave edderkoppe noget, men efter at have tanket bilen (av det er dyrt!!!!) måtte jeg lige sætte det på hold, og det blev så til, at jeg har lige fået nogle andre kryb som jeg bedre kan li ;)! Men nu er  lønnen jo kommet ind på kontien (SKAT og jeg bliver skam aldrig gode venner!!) så måske noget af det skulle overvejes... men hvilken en?? :)


3 comments:

  1. grøn er rigtig fin til dig synes jeg ;) og normalt er jeg til sort men synes den hvide halskæde er rigtig fin :D

    ReplyDelete
  2. Ej, hvor sjovt! Jeg har nøjagtig de samme items liggende i min (drømme) indkøbskurv på Nelly!

    Skoene er klart perfektion, og helt fantastiske i rød-orange synes jeg :)

    XOXO

    ReplyDelete